czwartek, 30 kwietnia 2020

Jeszcze trochę bezładnych przemyśleń. W dniu 2020-04-16 (z luźnych notatek... ;) )


Ja, wójt, Wam to mówię! - nie wiem, skąd pochodzi ten cytat, ale często się nim posługuję, bawi mnie niezmiennie.
Otóż ja, wójt Wam to mówię, że da się żyć optymistycznie, radośnie i cieszyć się życiem na przekór wirusom, kryzysom i burzom huczącym wokół nas.
Zarzuciła mi koleżanka eskapizm, a ja świadomie stosuję rzeczony. Cóż mi da smucenie się i dramatyzowanie? Jaki z tego pożytek dla moich bliskich? Niech syn widzi matkę uśmiechniętą, niech czerpie z tego siłę i poczucie bezpieczeństwa. Niech się uczy!
Najcenniejszą lekcją wyniesioną z mojej małej życiowej katastrofy (rozpad małżeństwa - totalnej życiowej pomyłki) jest świadomość, że bardziej odpowiadam za swoje samopoczucie i stosunek do życia, świata, niż mi się wydawało. Że emocjami można sterować, zamiast bezwolnie się im poddawać.
Jest to o tyle paradoksalne, że sprawę bardzo utrudnia zwalczanie złych emocji za wszelką cenę. O nie! One muszą wybrzmieć, nie wolno się oszukiwać. I dopiero takie wybrzmiałe mają szansę ustąpić miejsca rozsądkowi i pogodzie ducha.
Na odzyskanie i zachowanie optymizmu wciąż poznaję nowe sposoby. Niezawodna w moim przypadku jest praca w ogródku i w ogóle ruch na świeżym powietrzu. Wycieczka na rowerze, masz z kijami nordic walking czy bieganie (tego akurat nie lubię, ale czasem ogarnia mnie chętka). Dobre są po prostu zajęcia, które sprawiają przyjemność, odwracają uwagę od przykrości, rozluźniają i relaksują.
Kontakt z przyrodą działa na mnie jak balsam. Kocham spacerowanie po lasach, łąkach lub zwykłych bezdrożach, które w każdym mieście można odnaleźć - mam takie swoje ulubione "krzaczory" wzdłuż torów kolejowych, nieopodal mojego miejsca zamieszkania. Podobno można spotkać tam nawet lisa - miał to szczęście syn, który podobnie jak ja lubi samotne włóczęgi.
Lubię też tworzyć, sprawiać, żę coś dzięki mnie powstaje. Jest to radość odkryta wraz z nabyciem mieszkania i uprawnej działki. Dotychczas zupełnie nie przywiązywałam wagi do tego, jak mieszkam, jak wygląda moje otoczenie, bo moim życiem rządziła permanentna prowizorka. Teraz odkrywam,jak wdzięczna może być praca "na swoim".

Wybaczcie, że tyle gadam, że może nudzę. Piszę dla siebie (nawet jeśli dla innych). Aż kipi we mnie od przemyśleń i wielkich-małych odkryć.
Lubię nadawać sprawom głębsze znaczenie, odczytywać błahostki jako znaki, sygnały i potwierdzenie dla mojej intuicji (która podobno właśnie na tym polega).

No i co mi jeszcze mówi ta moja intuicja? Że jakoś mi ciasno w starych ramach. Że mam ochotę odważyć się na jakieś zmiany. Że ważna jest dla mnie wolność, przestrzeń i swoboda i że korci mnie wreszcie choć odrobinkę do marzeń się przybliżyć. Że to, co do niedawna wydawało mi się nieosiągalne, być może jest bardziej dostępne, niż sądziłam. Najtrudniejszy pierwszy krok, a potem... Trzy razy coś spieprzysz, ale w końcu się nauczysz - powiedział R.
Powiedział to na temat upraw w moim ogródku, więc uznając słusznośc jego słów, posiałam, wyplewiłam i czekam na pierwsze roślinki. Czy urosną? Nie przekonam się, jeśli nie spróbuję!

31 komentarzy:

  1. Witam wszystkich, Nazywam się Felicia Aisha Sadat i jestem tutaj, aby świadczyć o dobrych uczynkach BABA NOSA UGO w świątyni Karnataka, ponieważ moje szczęście zostało przywrócone, jestem mężatką od około 11 lat, doszło do tego, że mój mąż zaczął zachowywać się dziwnie, a potem zostawił mnie i nasze 2 dzieci dla innej kobiety na ponad 6 miesięcy, nigdy nie wiedziałem, że ma romans z inną kobietą, ta kobieta chce odebrać moje szczęście i wszystko, na co pracowałem, czułem się jak kończąc to wszystko. Szukając rozwiązania, natknąłem się na kilka świadectw dotyczących Spellcaster w Internecie.
    Niektórzy zeznawali, że sprowadził z powrotem ich byłego kochanka, niektórzy zeznali, że rozwiązuje on wszelkiego rodzaju problemy duchowe, leki ziołowe na choroby takie jak fybroid, astma, choroby przenoszone drogą płciową, choroby nerek, cukrzyca, zaburzenia erekcji, wygrana na loterii. Nigdy nie wierzyłem w czarownika, ale nie miałem wyboru, ponieważ wszędzie szukałem rozwiązania, więc otrzymałem e-mail od BABA NOSA UGO z Testimonies online i postanowiłem spróbować.
    Skontaktowałem się z nim przez e-mail i wyjaśniłem mu swój problem, powiedział mi, co muszę zrobić, a ja zrobiłem tak, jak polecił, przygotowałem coś dla mnie, zrobił większość rzeczy sam, właściwie wątpiłem, kiedy powiedział mnie, że powinnam się spodziewać dobrych wiadomości, minęło niespełna 7 dni, kiedy mój mąż zadzwonił do mnie po tak długim czasie. Wrócił przepraszając i prosząc o wybaczenie, wszystko było jak sen, wybaczyłem mu i teraz jesteśmy szczęśliwsi niż kiedykolwiek wcześniej.
    Chcę bardzo podziękować BABA NOSA UGO za jego życzliwą pomoc, nigdy nie spodziewałem się tak wspaniałej pracy duchowej i nie przestanę dzielić się jego świadectwami. Jeśli masz jakiś problem duchowy i szukasz prawdziwego i autentycznego Czarodzieja, skontaktuj się z BABA NOSA UGO, a będziesz zadowolony, że to zrobiłeś.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com / nosaugotemple@net-c.com

    WhatsApp: +33753216802

    https://karnatakatemple.wixsite.com/karnataka

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie ufałam doktorowi Mutabie od czasu, gdy rozmawiałam z nim w okresie, gdy mój mąż opuścił mnie po 2 latach naszego małżeństwa, zaczął czarować mojego męża i dał mi tak wiele zapewnienia i gwarantował, że będzie sprowadzić męża z powrotem na nogi w zaledwie 11 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem bardzo pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój mąż w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego czarodzieja każdemu, kto potrzebuje pomocy. E-mail; greatmutaba@yahoo.com lub WhatsApp go pod numerem +234 805 468 1416 na jego stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazywam się Jennifer Woodward i pochodzę z Kanady. oto moje krótkie świadectwo o tym, jak odzyskałam swoją miłość... Po 5 latach małżeństwa wdaliśmy się z mężem w kłótnię, aż w końcu mnie opuścił i przeprowadził się do Kalifornii z inną kobietą. Czułem, że moje życie się skończyło, a moje dzieci myślały, że już nigdy nie zobaczą swojego nietoperza. Starałam się być silna tylko dla dzieci, ale nie mogłam zapanować nad bólem, który dręczył moje serce, moje serce było pełne żalu i bólu, bo naprawdę kochałam męża. Każdego dnia i nocy myślę o nim i zawsze chcę, żeby do mnie wrócił. Byłem bardzo zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy online i natrafiłem na stronę internetową, która oferowała Dr. OGBOKO. może pomóc mi odzyskać mojego męża z jego doświadczeniem i wskazówkami. Czułem, że muszę spróbować. Skontaktowałem się z nim, a on powiedział mi, co mam robić, a ja to zrobiłem, a także zaniosłem to wszystko. 48 godzin później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo tęskni za mną i dziećmi, i obiecał, że nigdy więcej mnie i dzieci nie opuści, tak cudownie !! W ten sposób wrócił z wielką miłością i radością, i przeprosił za swój błąd i za. Potem, od tego dnia, nasze Małżeństwo stało się silniejsze niż wcześniej, wszystko dzięki dr. OGBOKO. jest tak potężny i postanowiłem podzielić się moją historią online, że dr. OGBOKO jest prawdziwym i potężnym kuglarzem, do którego zawsze będę się modlić o długie życie, aby pomóc moim dzieciom w trudnych chwilach, jeśli jesteś tutaj i potrzebujesz powrotu swojego byłego lub twój mąż wprowadził się do innej kobiety, nie płacz już, odwróć się do tego potężnego człowieka i zapytaj
    poniżej - jego dane kontaktowe...
    E-mail: spellcasterogboko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życie może być czasem zabawne, jedna minuta jest przyjemna, a następna jest zupełnie inna. Mój małżonek i ja żyliśmy bardzo pięknym życiem przed niespodziewanym chaosem, życiem bez skaz i nieufności, dopiero gdy mieliśmy problemy z utrzymaniem naszych dzieci, przestał płacić i znalazł przygodę na zewnątrz flirtując ze swoim małżeńskim domem, hojnie obdarzając wszystko, co wycierpieliśmy i za to co pracowaliśmy nad niepotrzebną przyjemnością czułam w sobie tę pustkę nie miałam pojęcia jak pomóc ratować mój związek z nim bo nie wracał do domu, spóźniał się, pił, palił robi różne rzeczy nigdy tego nie robiłem... Ale dzięki człowiekowi, który wniósł radość i stabilność do mojego domu, dr Egwali, człowiek dobrych uczynków, jest taki prawdziwy i uczynny, ponieważ próbowałem i zaufałem... Porozmawiaj z nim o swoich lękach i będziesz zadowolony, że to zrobiłeś. WhatsApp lub Viber +2348122948392 lub e-mailem dregwalispellbinder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, jestem Leona Filip. Po latach związku z mężem zerwał ze mną. Zrobiłem wszystko, co w mojej mocy, aby go sprowadzić, ale wszystko poszło na marne, tak bardzo pragnęłam go z powrotem z powodu miłości, jaką do niego miałam, błagałam go o wszystko, obiecywałam, ale odmówił. Wyjaśniłem swój problem mojej przyjaciółce, a ona zasugerowała, że ​​powinienem raczej skontaktować się z rzucającym zaklęcie, który pomoże mi rzucić zaklęcie, aby go sprowadzić z powrotem, nie miałem wyboru, jak tylko spróbować. Wysłałem wiadomość do DR ISIKOLO i zapewnił mnie, że nie ma problemu i że za dwa dni wszystko będzie dobrze. Rzucił zaklęcie i o dziwo drugiego dnia zadzwonił do mnie mój mąż. Byłam bardzo zaskoczona i odebrałam telefon, a on powiedział tylko, że jest mu tak przykro z powodu wszystkiego, co się wydarzyło. Chciał, żebym do niego wróciła. Powiedział też, że tak bardzo mnie kocha. Byłem bardzo szczęśliwy i poszedłem do niego, dzięki czemu znów zaczęliśmy żyć razem szczęśliwie. jeśli potrzebujesz pomocy w swoim związku lub jakiejkolwiek innej sprawie. 1) Zaklęcia miłosne 2) Zaklęcia utraconej miłości 3) Zaklęcia rozwodowe 4) Zaklęcia małżeńskie 5) Chcesz awansować w swoim biurze / Zaklęcie loterii i nie tylko. Skontaktuj się z tym wspaniałym człowiekiem, jeśli masz jakiś problem, aby uzyskać trwałe rozwiązanie poprzez isikolosolutionhome@gmail.com Możesz także Whatsapp go na +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazywam się Nina Kondraciuk i jestem tak zachwycona cudownym doświadczeniem i cudami DR ISIKOLO, które rozprzestrzeniły się w Internecie i na całym świecie. Jak cudownie pomógł ludziom na całym świecie przywrócić utraconych kochanków, skontaktowałem się z nim wiele zeznań od różnych ludzi, jak pomógł przywrócić byłego kochanka z powrotem, powiedziałam mu o moim mężu, który porzucił mnie około 8 miesięcy temu i wyszedł z domu ze wszystkim, co miałam, byłam zbita z tropu, gdy tylko powiedział mi, żebym się uśmiechnęła i miała reszta umysłu zapewniająca mnie, że poradzi sobie ze wszystkim w ciągu zaledwie 48 godzin, Po drugim dniu zadzwonił do mnie mój mąż, byłam tak zszokowana, że ​​odebrałam telefon i nie mogłam uwierzyć własnym uszom, naprawdę błagał mnie o wybaczenie i składając obietnice przez telefon, wrócił do domu, a także dał mi bardzo ładne prezenty tylko dla niego, aby udowodnić swoją miłość do mnie, byłam tak szczęśliwa, że ​​musiałam zadzwonić do dr Isikolo i podziękować mu, powiedział tylko, żebym się podzielił dobre wieści z całego świata, cóż, jeśli potrzebujesz skutecznego i prawdziwym rzucającym zaklęcia dla każdego problemu w twoim życiu, możesz skontaktować się z dr ISIKOLO na jego e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com lub jego WhatsApp/Viber pod numerem: +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam wszystkich, z którymi zdecydowałem się podzielić tym niesamowitym świadectwem o tym, jak odzyskałem mojego byłego męża po rozwodzie. Cała nadzieja zniknęła Nie wiem, co robić, dopóki przyjaciel nie przedstawi mnie temu wspaniałemu człowiekowi o imieniu Dr Damisa … natychmiast się z nim skontaktowałem i powiedział mi, żebym się nie martwiła, że mąż wróci do mnie po 2 godzinach, byłam bardzo zdziwiona, gdy dostałam telefon od mojego męża, który nie odbiera moich telefonów od 6 miesięcy, naprawdę nie wiem, jak podziękować temu wspaniałemu mężczyźnie o nazwie Dr Damisa Wiem, że niektórzy borykają się z tym samym problemem, jeśli potrzebujesz pomocy, możesz również skontaktować się z dr Damisą w jego kontaktach tutaj… numer WhatsApp (+2348151914763) lub e-mailem doctordamisa@gmail.com Bardzo się cieszę, że moje rozbite małżeństwo zostało przywrócone .. skontaktuj się z nim i złóż świadectwo o jego wspaniałych dziełach

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój były i ja zerwaliśmy kilka miesięcy temu i byłam w szóstym miesiącu ciąży. Oboje się kochamy i to był dla mnie szok i naprawdę złamało mi serce. Próbowałem dodzwonić się do jego rodziców, a oni powiedzieli mi, że ich syn powiedział, że mnie nie kocha i nie chce mnie widzieć i nie wiedzą, co jest nie tak. Płakałam i płakałam codziennie, bo bardzo go kochałam. Dopóki nie urodziłam, a dziecko skończyło rok, nie mogłam odzyskać mojej miłości. Znowu byłem zdezorientowany. Skontaktowałem się z DR ISIKOLO przez WhatsApp i powiedział, że mi pomoże i powiedział, że kobieta rzuciła czar na mojego mężczyznę i powiedział, że pomoże mi złamać czar, aby mój mężczyzna wrócił do mnie i był mój po 48 godzinach. Było dla mnie wielkim zaskoczeniem, że wszystko, co powiedział, się spełniło. Mój człowiek natychmiast wrócił do mnie mówiąc, że powinienem mu wybaczyć. Przesyłam bardzo wielkie podziękowania temu potężnemu i prawdziwemu rzucającemu zaklęcia. musisz skontaktować się z tym potężnym czarodziejem! On może ci pomóc. Nie zawiedzie Cię, daję 100% gwarancję, że Ci pomoże, Oto jego kontakt:
    strona internetowa: https://isikololovetemple.com
    E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com
    Whatsapp go na +2348133261196

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje życie jest pełne szczęścia, bo DR ISIKOLO sprawia, że ​​jestem szczęśliwy. Nazywam się Roxana Anda. To, co mi się przydarzyło, nie jest tym, co mogę zatrzymać tylko dla siebie, ale także powiedzieć światu, aby ci, którzy mają jakiekolwiek problemy ze swoim związkiem lub małżeństwem, odzyskali swoich bliskich i byli znowu szczęśliwi. Ja i mój kochanek mieliśmy poważne problemy, które prowadzą do naszego zerwania, ponieważ od tego czasu moje życie nigdy nie było takie samo, próbowałem wszystkich metod, aby go odzyskać. ale były tylko stratą wysiłku i stratą czasu. Ale pewnego dnia podczas moich poszukiwań w Internecie natknąłem się na kogoś, kto opowiada o DR ISIKOŁO. Kontaktuję się z nim i wyjaśniam mu mój problem, do tej pory jestem bardzo zaskoczony, jak był w stanie sprowadzić moją ukochaną w ciągu 48 godzin. Dzięki tej wielkiej rzeczy, która wydarzyła się w moim życiu postanowiłam opowiedzieć całemu światu o tym wspaniałym człowieku zwanym DR ISIKOLO. Dla potrzebujących czegokolwiek powiedział mi, że w jego świątyni nie ma rzeczy niemożliwych. Tak bardzo mu wierzę. Przyjaciele lub ktokolwiek czytający moje zeznania, jeśli potrzebujesz pomocy w sprowadzeniu byłego partnera lub chcesz mieć dziecko, uprzejmie prosimy o kontakt mailowy; Wyślij do niego e-mail na adres isikolosolutionhome@gmail.com lub jego WhatsApp/Viber na numer: +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje życie znów jest pełne szczęścia dzięki Władcy Voodoo. To, co mi się przydarzyło, nie jest czymś, co mogę zatrzymać dla siebie, ale także powiedzieć światu, aby ci, którzy mają jakiekolwiek problemy w związku lub małżeństwie, mogli przywrócić swoich bliskich i być znów szczęśliwi. Moja ukochana i ja mieliśmy poważne problemy, które doprowadziły do ​​naszego zerwania, ponieważ po tym moje życie nie było już takie samo. Próbowałem na wszelkie sposoby ją odzyskać, ale to była tylko strata wysiłku i strata czasu. Ale pewnego dnia, przeszukując internet, natknąłem się na kilka świadectw na temat Voodoo Lord. Skontaktowałem się z nim i wyjaśniłem mu mój problem i byłem bardzo zaskoczony, jak udało mu się odzyskać moją ukochaną w ciągu 48 godzin. Dzięki tej wspaniałej rzeczy, która wydarzyła się w moim życiu, postanowiłem opowiedzieć całemu światu o tym wspaniałym człowieku zwanym Voodoo Lord. Tym, którzy potrzebują rozwiązań swoich problemów, powiedział, że w jego świątyni nie ma rzeczy niemożliwych. Bardzo mu ufam, jeśli ktoś czyta moje zeznania, jeśli potrzebujesz pomocy w odzyskaniu byłego partnera lub chcesz mieć dziecko, lub chcesz być wyróżniony, skontaktuj się z nim przez e-mail - Voodooconnect60@gmail.com ... Whatsapp +234 8097014925... Telegram +234 8097014925

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję DR ISIKOLO najwspanialszemu ze wszystkich za to, co dla mnie zrobiłeś. Nazywam się Katarina Bennet i bardzo się cieszę, że moja ukochana wróciła do mnie i teraz żyjemy razem szczęśliwie. Zaklęcie „Zjazd miłosny DR ISIKOLO” jest bardzo silne i skuteczne oraz nie ma żadnych skutków ubocznych. Ponieważ obiecał mi pomóc, postanowiłam spróbować DR ISIKOŁO, gdy moja ukochana zostawiła mnie dla innej pani. Pomógł mi rzucić miłosne zaklęcie, aby przywrócić miłość i szczęście dla mnie i mojego kochanka, który przywrócił go do mnie w 48 naszych lat, jak obiecał i zapewnił mnie. Najbardziej ekscytuje mnie to, że mój kochanek nawet nie wiedział, że jest pod wpływem zaklęcia, które zniszczyło to, co dzieliliśmy przez lata. jeśli przechodzisz przez problem w związku, radzę skontaktować się z DR ISIKOLO, a problem zostanie rozwiązany. Skontaktuj się z DR ISIKOLO leo już dziś i rozwiąż problem, a jeśli potrzebujesz jego pomocy poniżej, podaj jego adres e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com lub bezpośrednio WhatsApp: +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam wszystkich, nazywam się Natali Oscar. Po 5 latach małżeństwa z moim mężem z dwójką dzieci, mój mąż zaczął zachowywać się dziwnie i spotykać się z innymi paniami i okazywać mi zimną miłość, kilkakrotnie groził mi rozwodem, jeśli odważę się zapytać go o jego romans z innymi paniami, ja Byłem całkowicie zdruzgotany i zdezorientowany, dopóki mój stary przyjaciel nie powiedział mi o rzucającym zaklęcia w Internecie o imieniu DR ISIKOLO, który pomaga ludziom z problemami w związku i małżeństwie za pomocą mocy zaklęć miłosnych, na początku wątpiłem, czy coś takiego kiedykolwiek istnieje, ale postanowiłem Spróbuj. kiedy się z nim skontaktowałem, pomógł mi rzucić zaklęcie miłosne i w ciągu 48 godzin mój mąż wrócił do mnie i zaczął przepraszać, teraz przestał spotykać się z innymi paniami, a jego ze mną na dobre i na serio. Skontaktuj się z DR ISIKOLO, wspaniałym rzucającym zaklęcia miłosne, aby rozwiązać problem Twojego związku lub małżeństwa już dziś, za pośrednictwem poczty elektronicznej: isikolosolutionhome@gmail.com Możesz również wysłać go przez WhatsApp pod numer +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję panu za prawdziwe zaklęcia. Nazywam się Zara Matteo. To naprawdę niesamowite i nigdy w życiu nie doświadczyłem czegoś takiego. Zanim spotkałam Pana, próbowałam wszelkich możliwych środków, aby odzyskać mojego męża, ale faktycznie zdałam sobie sprawę, że nic mi nie wychodzi i że mój mąż rozwinął w sobie wiele nienawiści do mnie. Myślałem, że nie ma nadziei na ponowne spotkanie z moim byłym mężem. Ale kiedy przeczytałem dobre recenzje o tym, jak DR ISIKOLO pomaga innym, postanowiłem wysłać do niego e-mail, aby spróbować i zrobiłem wszystko, co mi polecił, i zaufałem mu i postępowałem zgodnie z jego instrukcjami, tak jak zapewnił mi to w ciągu 48 godzin, i właśnie wtedy zadzwonił do mnie mój były. Sir Jesteśmy teraz bardziej zadowoleni niż kiedykolwiek. Wszystko wygląda idealnie i tak naturalnie! Dziękuję bardzo Panie za autentyczne i niepodważalne zaklęcia. tutaj ponownie jego e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Możesz także WhatsApp/Viber go na +2348133261196. Dziękuję Panu za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wielkiemu DR ISIKOŁO za przywrócenie mojego rozbitego małżeństwa. Nazywam się Anna Dario. Nikt nigdy nie mógł sprawić, bym uwierzył, że Świadectwo kiedykolwiek się urzeczywistni. Byłem największym sceptykiem na świecie, ale wiarygodne źródło (bardzo bliski współpracownik) powiedziało mi i wypróbowałem to. To była jedna z najlepszych rzeczy, jakie kiedykolwiek zrobiłem. Moje życie miłosne było w rozsypce, złamane serce i było na krawędzi trzeciego. Po prostu nie mogłam stawić czoła kolejnemu rozwodowi i chciałam bardziej się postarać, aby nasz związek działał, ale mojego męża to nie obchodziło. Znowu ze mną zerwał. Byłem zdezorientowany i nie ma co robić ponownie, raczej nawiązać z nimi kontakt z DR ISIKOLO. Zrobił zaklęcie miłosne, które sprawi, że mój mąż wróci do mnie dokładnie w 48 godzin, zapewniał mnie. jesteśmy teraz bardzo zadowoleni z siebie. DR ISIKOLO uświadomił jej, jak bardzo się kochamy i potrzebujemy. Ten człowiek jest PRAWDZIWY i na dobre. może również pomóc ci naprawić zepsuty związek. Odzyskałam męża! To było jak cud. skontaktuj się z nim teraz, jeśli potrzebujesz pomocy. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Możesz także WhatsApp go pod numerem +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest strona, na której czytałam o DR ISIKOLO i skontaktowałam się z nim, aby pomóc mi w odzyskaniu mojego byłego chłopaka do małżeństwa w październiku. Nazywam się Kristina Anton i DR ISIKOLO pomoże Ci rozwiązać Twój problem bez względu na to, przez co przechodzisz. Publikowanie o rzucającym zaklęcia jest dla mnie bardzo dziwne, ponieważ nigdy nie wierzyłam, że będę mogła powiedzieć, że pomogła mi rzucać zaklęcia w sprowadzeniu do mnie mojego byłego chłopaka po 3 latach braku kontaktu. Czytałem o jego zaklęciu voodoo na innych stronach internetowych i skontaktowałem się z nim, aby mi pomógł, a za mniej niż 48 godzin zadzwonił do mnie mój były chłopak i byłam szczęśliwa, że chce do mnie wrócić. Spotkaliśmy się w piątek i oświadczył mi się. To był najpiękniejszy pierścionek. Proszę wszystkich tutaj, skontaktuj się z lekarzem, aby rozwiązać twój problem i sprawić, że będziesz zadowolony ze swojego związku, który cię krzywdzi. Miłość to najlepsze uczucie, jakiego kiedykolwiek doświadczyłeś. Wyślij do niego e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com Możesz także WhatsApp go pod numerem +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dr Ige Ajayi jest po prostu najlepszym rzucającym zaklęcia i pomocnikiem. Z szacunku dla ciebie i twoich zaklęć muszę przekazać to świadectwo wszystkim. Byłem na innych rzucających zaklęcia i nie widziałem żadnych rezultatów. Żałowałem, że nie przyszedłem do ciebie wcześniej, dostałem od ciebie to, co najlepsze. Mojego byłego męża nie było przez rok, więc chodziłam wszędzie i innych rzucających zaklęcia po pomoc, ale bez rezultatu, dopóki mój przyjaciel nie przedstawił mnie dr Ige Ajayi. Gdy zaklęcie miłosne zostało wykonane, w końcu otrzymałem od niego telefony w ciągu 24 godzin, jak zapewnił mnie dr Ige Ajayi. Jego zaklęcia zdziałały cuda i mój mąż wrócił pełen miłości. To cud! Nagle wrócił z kwiatami, mówiąc, że powinnam mu wybaczyć, byłam naprawdę oszołomiona i zszokowana, gdy mój mąż uklęknął błagając o przebaczenie i o przyjęcie go z powrotem. Naprawdę brakuje mi słów i jestem radosny, jesteś Bogiem zesłanym do mnie i całej mojej rodziny. A teraz znów jestem radosną kobietą. Dziękuję bardzo doktorze Ige Ajayi. Każdy, kto szuka prawdziwego rzucającego zaklęcie, powinien skontaktować się z dr Ige Ajayi On: drigeajayi@gmail.com Możesz również Whatsapp go na +234 (80)-5739-3990

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę tylko dać tutaj to świadectwo, Miłość nigdy się nie poddaje, nigdy nie traci wiary, jest zawsze pełna nadziei i przetrwa w każdych okolicznościach. Oddaję Bogu całą chwałę za sprowadzenie dr Ige Ajayi do mojego życia, On może ci pomóc w twojej sprawie sądowej, małżeństwach, zdrowiu, bogactwie i tak dalej, nie martw się więcej, skontaktuj się z dr Ige Ajayi, On jest najlepszy i wiem, pomógł mi sprowadzić męża i teraz możemy być razem bardzo szczęśliwi. Kontakt e-mail drigeajayi@gmail.com. Telefon/Whatsapp +2348057393990

    OdpowiedzUsuń
  18. Nazywam się Lydia Zepa. Kiedy mój mężczyzna mnie opuścił, byłam w szoku i złamanym sercem i nie mogłam się opanować przez wiele miesięcy. Zrobiłem wszystko, co mogłem, aby go odzyskać, ale bezskutecznie. Wyjechałem do innego miasta z nadzieją, że będę mógł zacząć wszystko od nowa. Skontaktowałem się z innym mężczyzną, z którym starałem się jak najlepiej przebywać, ale nie wyszło, ponieważ nie mogłem go pokochać. Wiedziałem, że nadal kocham i chcę, aby mój mężczyzna wrócił do mnie. Zacząłem więc szukać pomocy i wtedy znalazłem DR ISIKOLO z różnych poglądów, o których czytałem. Rozmawialiśmy i sprawiłem, że zrozumiał wszystko, co musiałem wiedzieć, uwierzyłem w niego i przestrzegałem procedur. Pracował dla mnie i przywrócił miłość i więź między mną a moim mężczyzną, a tuż po 48 godzinach, jak obiecał, Mój mężczyzna szukał mnie i zaczęliśmy rozmawiać, a on przyszedł, aby zobaczyć mnie, gdzie jestem, i wymyśliliśmy rzeczy i staliśmy się szczęśliwi znowu razem. DR ISIKOLO jest godny zaufania i może ci pomóc, jeśli skontaktujesz się z nim w jakiejkolwiek sprawie. Po prostu wyślij mu SMS-a przez WhatsApp +2348133261196 lub napisz na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. MAM NA IMIĘ WILLIAM.
    Jestem szczęściarzem, że znalazłem rzucającego zaklęcia, które jest prawdziwe i dotrzymując jego słów, dr Ogundele przywiózł z powrotem moją żonę, która po 3 latach zostawiła mnie dla innego mężczyzny, po jego pracy dla mnie wróciła po 24 godzinach… błogosławieństwo ty i mój Bóg byście byli bezpieczni i zdrowi. To jest mój sposób na docenienie go, jeśli potrzebujesz pomocy w związku, małżeństwie itp. Skontaktuj się z dr Ogundele WhatsApp lub Viber: +27638836445. On jest dobrym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nazywam się Julie Sweet, obiecałam polecić Dr Ogundele wszystkim, którzy potrzebują jakiejkolwiek pomocy. Byłam bardzo przygnębiona po 5 latach rozłąki z mężem. W zeszłym tygodniu skontaktowałem się z dr Ogundele, który rzucił zaklęcie, aby sprowadzić mojego męża, a po 24 godzinach mój mąż wrócił do domu i poprosił mnie o wybaczenie, co za cud. Każdy powinien mi pomóc mu podziękować. Jeśli ktoś tutaj potrzebuje jakiejkolwiek pomocy, radzę skontaktować się z nim na czacie WhatsApp lub Viber: +27638836445. Dr Ogundele jest supermanem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój partner zerwał z tobą, a ty nadal go kochasz i chcesz go odzyskać? Masz problem ze swoimi finansami? Skontaktuj się z Doktorem Dr.Noble już dziś, bo daję Ci 100% gwarancję, że pomoże Ci tak, jak pomógł mi
    Skontaktuj się z nim, aby uzyskać następujące informacje...

    *Odzyskanie kochanka (męża, żony, byłej dziewczyny, byłego chłopaka)
    *zaklęcie raka
    *zaklęcie ciąży
    *zaklęcie pieniędzy
    *Czar miłości
    *zaklęcie loterii
    *zaklęcie małżeńskie
    *zaklęcie ochronne
    *Sukces i zaklęcie łaski
    *Zaklęcie promocji pracy
    *usuwanie klątw i zaklęć pechowych E.T.C

    Skontaktuj się z Dr.Noble na
    E-mail: greatdrnoble52@gmail.com
    WhatsApp +2348137972107 i powiedz tak swojemu marzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwaga wszyscy:
    Jestem Fiona, mój mąż grozi mi rozwodem, jeśli ośmielę się zapytać go, czy mnie zdradza. I opuścił dom na 3 lata, znalazłam kontakt z Dr Ogundele, potężnym czarodziejem, ten człowiek przywrócił mi mojego męża w ciągu 24 godzin swoimi mocami. Powiedziałem mu, że nadal będę udostępniał jego imię, ponieważ znalazłem kogoś, kto o nim mówi, zanim się z nim skontaktowałem. Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy, skontaktuj się z dr Ogundele na WhatsApp: +27638836445. W moim małżeństwie znów panuje pokój, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień dobry wszystkim mam na imię Gisela z Niemiec, chcę podziękować wspaniałej dr Okpie za pomoc i przywrócenie mojego rozbitego małżeństwa, nigdy nie wierzyłam, że po rozstaniu przez 2 lata będę mogła odzyskać mojego męża. próbuję wszystkich środków, aby go odzyskać, co wiele razy mi się nie udało i postanowiłem nie próbować ponownie, ale dopiero, gdy natknąłem się na to, jak ten wspaniały człowiek o imieniu Dr Okpa przywrócił komuś rozbite 7-letnie małżeństwo i byłem zdumiony, ponieważ moje miało zaledwie 2 lata . Musiałam więc spróbować, czy on też może mi pomóc, co zrobił swoimi mocami, i mówiąc krótko, mam teraz męża z powrotem w domu i żyjemy razem szczęśliwie, jak nigdy dotąd. Chcę docenić i polecić Dr Okpa wszystkim, którzy potrzebują pomocy w jakiejkolwiek dziedzinie życia małżeńskiego lub w związku i zapewniam, że Dr Okpa przywróci i przywróci jedność w Twoim rozbitym domu. Możesz skontaktować się z nim przez e-mail: okpatempleofsolution@gmail.com lub zadzwoń +27653527813.

    Dziękuję bardzo, dr Okpa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, Nazywam się Helen Moore Z USA, chcę podzielić się moim świadectwem ze wszystkimi ludźmi na świecie, wyszłam za mąż około 2 lata temu. zaczęliśmy mieć problemy w domu, na przykład przestać spać na tym samym łóżku, walczyć o małe rzeczy. Zawsze wraca do domu późno w nocy, pije za dużo i sypia z innymi kobietami na zewnątrz ... nigdy w życiu nie kochałem żadnego mężczyzny oprócz niego. Jest ojcem mojego dziecka i nie chcę go stracić, ponieważ tak ciężko pracowaliśmy razem, aby stać się tym, kim jesteśmy i mamy dzisiaj .4 miesiące temu postanowił zostawić mnie i dziecko, bycie samotną matką może być czasami ciężko i nie mam się do kogo zwrócić i miałem złamane serce. Zadzwoniłem do mojej mamy i wyjaśniłem jej wszystko, moja mama opowiedziała mi o dr ibinobie, jak pomógł jej rozwiązać problem między nią a jej szefem. Byłem bardzo zaskoczony o tym, ponieważ jej szef chciał ją zwolnić bez powodu. Powiedziano mi, żebym napisał do dr IBinoba bezpośrednio na jego Whatsapp i wyjaśnił mu wszystko, więc obiecał, że nie będę się martwić, że rzuci zaklęcie i sprawi, że wszystko wróci do tego, jak byliśmy. Dalej powiedział, że to kolejny kobiecy duch, który był kontrolując mojego męża i powiedział mi, że mój problem zostanie rozwiązany w ciągu trzech dni, jeśli uwierzę, powiedziałam OK. Więc rzucił na mnie zaklęcie i po dwóch dniach moja miłość naprawdę wróciła, prosząc mnie o wybaczenie. Jestem taka szczęśliwa! dlatego postanowiłem podzielić się moim doświadczeniem z każdym ciałem, które ma taki problem, może skontaktować się bezpośrednio z dr ibinoba na WhatsApp: +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nazywam się Gertrude Armstrong i pochodzę z Peru. Zawsze obiecywałem, że polecę cię ludziom, którzy mogą również potrzebować twojej pomocy, ponieważ znalezienie twojego numeru było najlepszą rzeczą, jaka mi się kiedykolwiek przytrafiła. Byłem tak przygnębiony po prawie pięciu latach braku miłości. Poprosiłem o ponowne połączenie zaklęcia miłosnego i o dziwo zadziałało. Żyję szczęśliwie z najpiękniejszym żyjącym mężczyzną io to się modliłam. Dziękuję, Dr.Ibinoba to za mało, biorąc pod uwagę to, co dla mnie zrobiłeś, więc postanowiłem podzielić się tym świadectwem Twojej pracy rąk z całym światem, aby dowiedzieć się o Twojej dobrej pracy dla mnie. Możesz skontaktować się z tym mężczyzną w przypadku jakichkolwiek problemów w związku, a on również ci pomoże, za pośrednictwem jego WhatsApp: +2348085240869, e-mail: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Czuję się znowu błogosławiona w moim małżeństwie, po tym jak dr Ige Ajayi sprowadził z powrotem mojego męża, który był ze mną w separacji przez dobry rok. Pochodzą z Islandii. Nigdy nie mogę mu wystarczająco podziękować za to, co zrobił dla mnie dr Ige Ajayi, pomógł w moim życiu. Mój mąż rozwiódł się ze mną przez rok i bez niego odczuwał bóle i bóle. Szukałem więc wszędzie pomocy, ale nic nie działało, dopóki nie zadzwoniłem do dr Ige Ajayi. Wyjaśniłam mu swoją sytuację, a on obiecał, że mąż wróci do mnie w ciągu 24 godzin, o ile moje serce jeszcze dla niego bije. Wierzyłam w niego, a on przygotował dla mnie zaklęcie, a mój mąż zadzwonił do mnie dokładnie, gdy powiedział dr Ige Ajayi. Błagał i powiedział, że potrzebuje mnie z powrotem i teraz znowu żyjemy szczęśliwie przez ostatnie 9 miesięcy. Każdy, kto czyta moje świadectwo i potrzebuje pomocy, powinien się z nim skontaktować. E-mail: drigeajayi@gmail.com Możesz także Whatsapp go na +2348130035939

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłość jest piękna, gdy masz kogoś, z kim możesz się nią dzielić 💝💝 Dr Ekpen ogiogun jest bardzo autentycznym rzucającym zaklęcia oraz bardzo wyjątkowym i potężnym człowiekiem mądrości. Nie mogłam zajść w ciążę, bo miałam problemy z płodnością. Mój mąż rozwiódł się ze mną z tego powodu. Byłem tak zmartwiony i ciągle płakałem, a nawet myślałem o popełnieniu samobójstwa, ale mój przyjaciel przedstawił mnie wspaniałemu człowiekowi o imieniu Dr Ekpen ogiogun, który również pomógł jej z jej problemem. Dała mi jego e-mail, a ja skontaktowałem się z nim i wszystko mu wyjaśniłem. Zapewnił mnie, że mi pomoże i nie powinienem się martwić. Dr Ekpen ogiogun przywrócił radość mojemu życiu i mojej rodzinie, przywracając mi męża swoimi duchowymi mocami, zmuszając mnie do zajścia w ciążę, lecząc chorobę nowotworową mojej siostry, lecząc także wirusa hiv mojego kuzyna jego specjalnym moce, a także zmusił mojego przyrodniego brata do wygrania na loterii 2 milionów dolarów. Dr Ekpen ogiogu to naprawdę utalentowany, niesamowity i bardzo dobry człowiek, który naprawdę wie, jak lepiej wykonywać swoją pracę, a gdyby nie on, do czego by się zwróciło moje życie? Dr Ekpen ogiogun dziękuję bardzo i nigdy nie przestanę mówić o twoich wielkich czynach. Słowa nie są w stanie wyrazić, ile dobrego zrobiłeś dla mnie i mojej rodziny i wierzę, że nawet tysiąc słów nie wystarczy, aby opisać Twoje dobre, wspaniałe dzieła. Jeśli potrzebujesz pomocy duchowej, dlaczego nie pobiec do dr Ekpen ogiogun? po prostu skontaktuj się z dr Ekpen ogiogun na jego e-mail: (ekpenogiogunspellcaster@gmail.com) A on ci pomoże. Dr Ekpen ogiogun jest nieszkodliwy, bezpieczny i niezawodny, więc skontaktuj się z nim już teraz i uzyskaj rozwiązanie. Dziękuję dr Ekpen ogiogun. ekpenogiogunspellcaster@gmail.com lub jego numer Whatsapp. +2347045604010

    OdpowiedzUsuń
  28. Kilka tygodni temu zaczęłam zauważać dziwne zachowanie mojego męża i dowiedziałam się, że mój mąż się z kimś spotyka. Zaczął wracać do domu późno z pracy, już prawie nie dba o mnie i dzieci. Czasami wychodzi i nawet nie wraca do domu przez około 2-3 dni. Zrobiłem wszystko, co mogłem, aby rozwiązać ten problem, ale wszystko na próżno. Bardzo się zmartwiłem i potrzebowałem pomocy. Kiedy pewnego dnia przeglądałem Internet, natknąłem się na stronę, która sugerowała, że ​​dr Ilekhojie może pomóc rozwiązać problemy małżeńskie, przywrócić zerwane relacje i tak dalej. Skontaktowałem się z nim, a on obiecał mi pomóc z zaklęciem pojednania. Zrobiłam wszystko, o co mnie poprosił i tak jak w przypadku Rodicas, mój mąż wrócił dwa dni później inny mężczyzna. Zaczął spowiadać się ze wszystkiego, co robił i poprosił mnie, abym dał mu drugą szansę na naprawienie szkody. Wszystko dzięki dr Ilekhojie mój mąż jest teraz bardziej kochający i odpowiedzialny. Skontaktuj się z dr Ilekhojie za pomocą tych kontaktów Whatsapp +2348147400259 lub e-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę się, że znalazłem się wśród setek osób na całym świecie, które mogą opowiedzieć komukolwiek o uczciwości i dobroci DR ISIKOLO. Jeśli chodzi o problemy małżeńskie lub w związku, z pewnością jest najlepszym, jakiego można znaleźć wszędzie. Straciłam piękny związek, jaki miałam z moim partnerem i DR ISIKOLO, wkroczyłam w moją sprawę, a reszta to już historia, a ja i mój partner jesteśmy razem w szczęściu i przytłaczającej radości. Bez wątpienia najlepiej radzi sobie w trudnych sytuacjach. jeśli masz podobne lub miłosne problemy, po prostu wyślij mu SMS-a przez Viber/WhatsApp +2348133261196 lub napisz do niego na adres: (isikolosolutionhome@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prawie popełniłam samobójstwo z powodu męża, który mnie zostawił i przestał odbierać telefony, odpowiadać na moje e-maile i wiadomości. Powiedział, że go zdradzam, próbowałam go przekonać i błagać, ale on mi nie wierzy ani mi nie odpowiada, dopóki nie pokłóciliśmy się i nie rozstaliśmy się na 6 miesięcy, potem zdaję sobie sprawę, że nie mogę bez tego żyć go z powodu miłości, którą go darzę. Próbowałem wszystkiego, aby to odzyskać, ale nie działało to dla mnie, niektórzy fałszywi czarodzieje oszukali mnie i wyszli z moimi pieniędzmi, aż wpadłem na tego człowieka o imieniu Dr OMON, który pomógł rzucić zaklęcie i oto mój mąż wrócił po 48 latach . godzin, błagając mnie o wybaczenie, byłam tak zaskoczona, że taki rzucający jak Dr OMON nadal istnieje. Jeśli ktoś tutaj potrzebuje pomocy, z całą szczerością, skontaktuj się z dr OMONem już dziś przez e-mail: dromonbabalola@gmail.com lub WhatsApp: {+351925095736}

    OdpowiedzUsuń
  31. Nazywam się Greta Jokūbas i pochodzę z Litwy. Zawsze obiecywałem, że polecę cię ludziom, którzy również mogą potrzebować twojej pomocy, ponieważ znalezienie twojego e-maila było najlepszą rzeczą, jaka mi się kiedykolwiek przydarzyła, doktorze Ige Ajayi, jesteś najbardziej troskliwym i współczującym człowiekiem, jakiego mam znany. Byłem tak przygnębiony po tym, jak byłem pozbawiony miłości przez prawie pięć lat. Poprosiłem o ponowne połączenie zaklęcia miłosnego i zdumiewająco zadziałało. Żyję szczęśliwie z najcudowniejszym żyjącym mężczyzną i właśnie o to się modliłam. Dziękuję Dr. Ige Ajayi to za mało, biorąc pod uwagę to, co dla mnie zrobiłeś, więc zdecydowałem się podzielić tym świadectwem twojej pracy rąk z całym światem, aby dowiedział się o twojej dobrej pracy dla mnie. Możesz skontaktować się z tym mężczyzną w sprawie jakichkolwiek problemów z relacjami, a on również ci pomoże. Kontakt E-mail drigeajayi@gmail.com. Telefon/Whatsapp {+2348130035939}...

    OdpowiedzUsuń