niedziela, 12 maja 2019

Po imprezie

Nie było źle spędzić tej nocy trochę czasu poza domem, ale przemknęło mi przez myśl, że ten cały Halama to strata czasu. Czy mnie się zmieniło poczucie humoru i gust, czy też kabarety stały się jakieś miałkie i mało zabawne? Kosztowało toto sporo, ale że cały dochód przeznaczony był na pomoc zwierzętom (pewien znany w mieście lekarz weterynarii organizuje psią wioskę), nie mam poczucia bezsensownego wydatku.
Chłopak (zostanę przy tym określeniu, choć ma on już 51 lat) koleżanki okazał się okropnym marudą i ględziarzem. Zepsuł nam kawał wieczoru swoimi pretensjami o niedokładne sprawdzenie rozkładu jazdy pociągów, o błędne poinformowanie co do pory zakończenia imprezy (miała być do białego rana, na miejscu powiedziano nam, że może potrwa do północy, a ostatecznie zakończyła się w okolicach drugiej). Gdyby choć wyraził swoje zadowolenie krótko i konkretnie, ale skąd! Musiało być przecież dramatycznie. Koleżanka miała łzy w oczach, a ja, co mi się często ostatnio zdarza, zastanawiam się, po jakiego grzyba nam, kobietom ci faceci.
Na imprezę wbiłam się w ładne, zgrabne czółenka z paskiem i na niewielkim obcasie. Dosyć wygodne, a jednak nawet takie są już nie dla mnie. Potańczyłam trochę, naprawdę niewiele na after-party, przeszłam może ze trzy kilometry po przemyskim bruku i na całym prawym podudziu mam teraz krwawe wybroczyny - charakterystyczne dla mojej choroby. Niestety, elegancka, piękna i młoda i seksi o ja już byłam.
Pisałam niejednokrotnie, że chyba przechodzę jakieś wewnętrzne zmiany. Zaczynam cenić spokój, bywa, że preferuję spokojne spędzanie czasu w domu i czytanie książek w ogródku, nie jestem już takim pędziwiatrem jak kilka lat temu. Kojarzy mi się to jeśli nie ze starością, to z mocną dojrzałością i zadziwia, że to już...
Swoją drogą stolica dawnego mojego województwa to piękne miasto, z klimatem, malowniczo położone na wzniesieniach, o zabytkowej, pełnej brukowanych zaułków starówce. Nieczęsto w nim bywam, a to wcale niedaleko, bilet w jedną stronę kosztował mnie zaledwie cztery złote. Chętnie wybiorę się tam kiedyś sama albo z synem. W "turystycznym" obuwiu, bez marudzących kolegów podelektuję się urokami tych krętych, wąskich uliczek i widokami z Kopca Tatarskiego.

1 komentarz:

  1. Świadectwo dotyczące tego, w jaki sposób otrzymałem pożyczkę w wysokości 2% (Frank Loans Services) k.frankloans@gmail.com

    Bez zastrzeżeń polecam współpracę z firmą Frank Loan Services, jeśli jesteś na rynku kredytu hipotecznego na dom. Rozmawiałem z wieloma brokerami podczas kupowania mojej pożyczki hipotecznej przez Internet, Od pierwszego kontaktu mogłem powiedzieć, że jest typem osoby, której mógłbym zaufać, aby pomóc mi podjąć najlepszą decyzję dla mnie i mojej rodziny, Oferują zarówno krótkie, jak i długie terminy pożyczka na okres 1-30 lat, z zabezpieczeniem lub bez, ale bez sprawdzania zdolności kredytowej, a ich usługi są szybkie, niezawodne i godne zaufania, ponieważ zostały przetestowane i zaufane przeze mnie w przeciwieństwie do innych firm. E-mail: k.frankloans@gmail.com

    Ich usługi obejmują pożyczki refinansowe, pożyczki na pojazdy ciężarowe, pożyczki na edukację, pożyczki studenckie, pożyczki osobiste, pożyczki samochodowe, pożyczki konsolidacyjne, pożyczki biznesowe, pożyczki zabezpieczone i niezabezpieczone, pożyczki hipoteczne, pożyczki mieszkaniowe. : k.frankloans@gmail.com

    OdpowiedzUsuń